tirsdag 1. juni 2010

Noen har en blokkering (Nidblogg)

Jeg blokker konsekvent, de ignorante twitrere.
For mine tweets får ingen se, som ikke følger meg.
Jeg fulgte deg så lenge, babe, med tiden ble jeg bitrere.
Men såret ble jeg ikke fordi feilen er hos deg.

Vi vekslet aldri ord, det rakk vi ikke, nei.
For det jeg har og si - det det handler jo om meg
Så meget du går glipp av; mitt store intellekt!
Og at du ikke følger meg, det er direkte frekt.

Vel, ord som ikke sies, det tolker jeg som dritt.
Nå får du passe livet ditt, så får jeg passe mitt.
Men skulle du nå en gang få sansen for mitt ord
Da skal jeg tenke fremover, skjønt da er jeg blitt jord.

Jeg skjelver ingenlunde, det er så lett, så lett.
-for mulden er så mild mot alle de som har tenkt rett.
Jeg har slik aversjon mot synd, at sjelen min går varm!
Og skammen er på deg, mens jeg - jeg snakker med min tarm.


Ingen kommentarer: